Personel Koordinasyon Birimi ( Nöbet Birimi )

Birim Sorumlusu & Görevi

Anadolu İl Ambulans Servisi Başhekimliği üst yönetimi tarafından belirlenen amaç ve ilkelere uygun olarak birim  içi ve birimler arası koordinasyonu sağlamak, geç gelenlerin ve işe gelmeyenlerin son kontrolünü yapmak  ve tutanak altına almak, nöbet listelerini yapmak ve onaylamak, sistemdeki haftalık personel açığını takip etmek , personel taleplerini dilekçe ile değerlendirmek, yıllık izinleri değerlendirmek, yer değişikliklerini takip etmek ve günlük rapor halinde kontrolünü sağlamak, haftalık olarak çalışma saatlerinin kontrolünü yapmak, görevlendirmeleri hazırlamak ve ilgili birimlere iletmek ile ilgili faaliyetleri planlamak, koordine etmek ve denetlemek.

Birim Sorumlusu :  Ahmet BAYAR 

Görevleri : 

• Birim Sorumluları için Yönetici tarafından belirlenmiş ortak görev ve sorumlulukları yerine getirmek.
• Bölümde yapılan görevlerin kuruluşun misyon, vizyon ve temel değerlerine uygunluğunusağlayacak şekilde çalışmaları yürütmek.
• Bölümün görev alanına giren konularda meydana gelebilecek standart dışı iş ve işlemleri gidermek ve sürekli iyileştirme amacıyla düzeltici ve önleyici faaliyet çalışmalarına katılmak.
• İş sağlığı ve iş güvenliği kurallarına uymak, sorumluluğu altında bulunan ya da birlikte çalıştığı kişilerin söz konusu kurallara uymalarını sağlamak.
• Görev ve sorumluluk alanındaki faaliyetlerin mevcut İç Kontrol Sisteminin tanım ve gereklerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
• Yaptığı görevin kalitesinden sorumlu olmak ve kendi sorumluluk alanı içerisinde gerçekleştirilen görevin kalitesini kontrol etmek.
• Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonları, Komuta Kontrol Merkezi ve Başhekimlik birimlerinde çalışanların ASOS sistemi üzerinden nöbet listelerini hazırlamak, hazırlanan listelerin kontrolünü sağlamak ve ASOS sistemi üzerinden başhekimlik onayını vermek.
• Nöbet değişikliklerinde; karşılıklı nöbet değişimleri uygunluğuna bakılarak onaylamak, karşılıksız nöbet değişimlerinde ise mazeret belgesi olanları (mahkeme, sağlık problemi vs.) onaylamak, mazeret belgesi olmayanların istasyon ve bölgelerine bakarak değerlendirmek.
• Yıllık izin alacak personellerin istasyon ve bölgedeki personel dağılımına bakarak değerlendirmek ve uygun olanlara onay vermek.
• Bir önceki günün gelmeyen personellerin  takibini ve gerekleri işlemlerini yapmak.
• Nöbete geç gelen personellerin takibini yapmak ve  ay sonunda tamamlanmış liste halinde tutanak ile  birlikte disiplin birimine vermek.
• Bir sonraki günün çevrimini kontrol ederek eksiklikleri belirlemek,  ek nöbet talebi yapılan Hastane Koordinasyon Sistemine istasyonlarda ki eksik personel girişlerini yapmak ve ek nöbet  talep edenlerin mesai girişlerini  ASOS ‘a işlemek.
• İstanbul Büyükşehir Belediyesi personellerinin ve dış kurumdan geçici görevle gelen personellerin puantajını hazırlayarak ilgili kuruma bildirmek ve üst yazılarını yazmak.
• Tüm çalışanların gebe, süt izinli, Doğum Öncesi İzinli, Doğum Sonrası İzinli personellerin çalışma saatlerinin kontrolünü ve takibini yapmak,
• Personellerin aylık nöbet çizelgesinde eksik mesai saatlerini belirleyerek ASOS’a girişini yapmak.
• İzin ve rapor alan personellerin izin bitiminde ASOS sistemi üzerinden mesai takiplerini yapmak.
• Bir aylık personel nöbet listesini özlük birimine ay sonunda bildirmek ve ay sonu kontrollerini yapmak.
• Başhekimlikteki diğer birimler tarafından talep edilen nöbet birimiyle ilgili evrakları hazırlayıp vermek.
• Personellerin yer değişiklik dilekçelerini alarak ve uygun dönemlerde taleplerini değerlendirmek.